Velkommen til min blogg.

Dette er min andre blogg hvor jeg presenterer mine kort og papirhobbyer. Jeg begynte med dette i januar 2009, så jeg regner meg enda som nybegynner. Jeg blir utrolig imponert over hvor mange råflinke scrappere som finnes der ute og jeg lar meg stadig inspirere av alt det nydelige som blir laget.

Tenk hva man får til med papir, noen stempler, bilder og litt pynt.

Jeg lager for det meste kort, men holder på å utvide horisonten til litt andre papirhobbyer og. Bokser er noe nytt jeg har prøvd meg på og det var gøy. Det blir nok mer sånt.

Det hadde vært koselig om du la igjen en kommentar så jeg finner bloggen din også. Elsker å lese blogger, se fine bilder og bli inspirert.

lørdag 13. februar 2010

Et kort til brudeparet


Et kort til brudeparet.
Bildet er skrevet ut på HP fotopapir.
Det er brukt Bazzill French Vanilla, Ladybug and friends Spring has Sprung - Filed of roses mønsterark.
Kantene er svertet med Distress ink, Vintage Photo. Pyntet med mulberryroser fra ukjent produsent, bånd og hjerte med perler fra Nille. Stempel fra Norsk Stempelblad, plate nr 13B.
Font er Vladimir Script og panelene er trykket ut med Spellbinders Nestabilities Labels One.

1 kommentar:

  1. For en fin innramming da , masse fint i bloggen din vanskeligt å velge hva en skal fortele er fint for det er det jo alt sammen

    klem Marion

    SvarSlett

Tusen takk for at du titter. Legg gjerne igjen en kommentar så jeg finner tilbake til bloggen din.