Velkommen til min blogg.

Dette er min andre blogg hvor jeg presenterer mine kort og papirhobbyer. Jeg begynte med dette i januar 2009, så jeg regner meg enda som nybegynner. Jeg blir utrolig imponert over hvor mange råflinke scrappere som finnes der ute og jeg lar meg stadig inspirere av alt det nydelige som blir laget.

Tenk hva man får til med papir, noen stempler, bilder og litt pynt.

Jeg lager for det meste kort, men holder på å utvide horisonten til litt andre papirhobbyer og. Bokser er noe nytt jeg har prøvd meg på og det var gøy. Det blir nok mer sånt.

Det hadde vært koselig om du la igjen en kommentar så jeg finner bloggen din også. Elsker å lese blogger, se fine bilder og bli inspirert.

søndag 4. april 2010

Flere påskeegg


Jeg har laget noen flere påskeegg. Et par vintagelook og ett dekt med hvitt silkepapir.
Kjempekoselig å lage sånne egg. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du titter. Legg gjerne igjen en kommentar så jeg finner tilbake til bloggen din.